Зателефонувати
+38 050 447 12 82

Gerard

Перший в світі виробник композитної черепиці зі штабом в Новій Зеландії
Наше
завдання
Ознайомити аудиторію з вигодами від використання класного покрівельного матеріалу Gerard

Landing page для
композитної покрівлі
Gerard

Є багато причин обрати як покрівлю композитну черепицю Gerard. Зробити так, щоб користувачеві було цікаво ознайомитись з усіма її варіантами, зняти його заперечення і допомогти уявити, як черепиця Gerard виглядала б на даху його будинку, – для всього цього потрібна велика, добре продумана і дуже якісно зроблена посадочна сторінка.
Універсальний інструмент продажів
Складний кастомний Landing page із конфігуратором за видами профілів і кольорів, а також з окремими підлендінгами присвячений порівнянню з конкурентними видами покрівлі. Для основних дилерів Gerard були розгорнуті свої регіональні копії.
сайт
12 блоків чергують «емоційні» та «раціональні» історії про продукт
26+
3D-моделей найпопулярніших видів профілів і кольорів
Евгенія
Креативний директор
Гарний продукт сам себе продає
Коли йдеться про преміальний матеріал для заміського домобудівництва, контент і подача повинні відбудовуватися від фото. Нам залишалося тільки зібрати такий інтерфейс і розробити такий копірайтинг, які б підштовхували відвідувача дивитися ще і ще.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Інструкція зі встановлення
TWINTILE ROMBO

Приголомшлива 3D-візуалізація конструкцій, будинки з їх використанням і дизайн керівництва з монтажу навісного фасаду.
Усе зрозуміло!
10-сторінкова брошура формату web-pdf із версією для друку на допомогу при інсталяції фасаду як для досвідчених монтажників, так і для власників будинків, які роблять це вперше.
Інструкції з монтажу, корисні поради та аксесуари
3D-модель будинку, 7 моделей і схем конструкцій
Андрій
Артдиректор
Найкращі контент-матеріали, корисні для користувача
Дбайлива підтримка клієнта в кожній точці Customer Journey за допомогою корисного контенту – найкраща інвестиція в його лояльність. Адже для тих, хто вперше стикається з монтажем навісного фасаду, хороша інструкція – це інструмент номер один. З неї починаються використання продукту і справжнє знайомство з брендом.
У вас схоже
завдання?
Обговорити