Зателефонувати
+38 050 447 12 82

Айдентика
для стоматології
Ольги Бондаренко

Є тисячі стоматологій зі словом «дент» у назві, убраних у зелене або синє. Їх крісла не встигають охолонути між пацієнтами.

Проте коли лікар робить свою роботу з великою любов'ю і відкриває свою справу, щоб допомагати пацієнтам, то айдентика повинна бути в тій самій тональності, що й цінності лікаря.

АВТОРСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ
Місце, де індивідуальний підхід перестає бути тиражованою маркетинговою фразою і стає головним вузлом, на який зав'язаний бізнес.
Золото – метал, але м'який. Щільні вовняні тканини – немаркі та найтепліші
Інфографіка народжується з основних патернів айдентики
Гість клініки – насамперед гість, а потім пацієнт
Людяність не робить нас менш професійними
Андрій
Арт-директор
Ця стоматологія – особлива, і дизайн це підкреслює
Традиційна візуальна ідентифікація – зуб, зелений/синій «медичний» колір – втрачає свою цінність, тому що основний канал сучасних стоматологій (крім особистих рекомендацій) – це інтернет, і залучати з вулиці особливо нікого. Тому можна і потрібно відбудовуватися від традиційного візуального стилю для медичних компаній. І хоча здоров'я – це не поле для ігор, погляд із боку особливостей самого бізнесу, а не особливостей ринку, відкриває зовсім інші площини для творчості.
У вас схоже
завдання?
обговорити